Herojske nočne vožnje za dober namen

TOYOTA ФИНАНС

Prometna varnost je tematika, ki se tiče nas vseh, in to so od besed k dejanjem dokazali zaposleni podjetja Toyota Adria.

V sodelovanju z Mladinskim centrom Slovenske Konjice in Zavodom Vozim je Toyota Adria v petek, 21. avgusta, izpeljala akcijo Heroji furajo v pižamah, s katero želijo mlade prepričati, da ne bi vozili pod vplivom alkohola. Nočne preventivne aktivnosti se je udeležil ambasador znamke Toyota Slovenija, nekdanji boksarski šampion Dejan Zavec, predsednik Toyota Adrie Kensuke Tsuchiya in ekipa zaposlenih.

Iniciativa Zavoda Vozim za zmanjšanje voženj mladih pod vplivom alkohola je letos k izvajanju preventivnih aktivnosti za mlade in z mladimi privabila tudi enega prvih partnerjev projekta, predstavnike Toyota Adria. Na ta način so želeli na svoji koži izkusiti, kaj je tisto za kar se borijo in že četrto leto podpirajo. Imajo namreč velike zasluge za prepoznavnost in izvajanje projekta, saj so »herojem« podarili avtomobil, predelan in prilagojen za vožnje invalidov.


/


Kensuke Tsuchiya, direktor Toyota Adria, ki se je nočnih herojskih voženj udeležil že drugič, je ob tem povedal: »Korporacija Toyota mobilnost razume precej širše kot zgolj izdelovanje avtomobilov. Smo v fazi, ko se želimo iz izdelovalca čedalje boljših avtomobilov transformirati v dobavitelja enakopravne mobilnosti za vse. Prepričani smo, da bomo skozi to filozofijo znali še bolj ceniti individualnost in se osvoboditi ustaljenih vzorcev mišljenja, diskriminacije in predsodkov.«


Po tem, ko se počakali, da se je na vrtu kluba Partiot zaključil koncert mladih glasbenikov Funk Fact & Sare Lamprečnik, so heroji stopili v akcijo. Vinjenih mladih, ki so potrebovali prevoz je bilo dovolj. Žal si pred tem dejstvom ne moremo zatiskati oči, lahko pa opozarjamo družbo in mlade, da kljub vsemu ravnajo odgovorno, do sebe in svojih dragih, ter se za volan nikoli in nikdar ne usedejo pod vplivom niti kančka alkohola.


/


Ekipa #TeamToyota s predsednikom na čelu, skoraj vsi že starši, so v noči s petka na soboto ponovno dobili vpogled, kako in v kakšnem obsegu se dandanes mladi zabavajo. »Izkušnja s terena je neprecenljiva. Naši otroci sicer še niso v teh letih, da bi potrebovali vožnje z zabav, a prav je, da se že danes opomnimo, kako bo skrbeti za varnost, ko bodo ti zrasli.


Veliko je na nas, na naši vzgoji in kakšen odnos do alkohola bomo privzgojili našim otrokom, a tovrstne iniciative in projekte goreče pozdravljamo, ker, saj vsi vemo, otroci radi slišijo še od koga drugega, ne zgolj »pametovanja« svojih staršev«, je o nočnih vožnjah in svoji izkušnji povedala zaposlena na Toyota Slovenija.

Prometna varnost je tematika, ki se tiče nas vseh, in to so od besed k dejanjem dokazali zaposleni podjetja Toyota Adria. Cilj je, da bi družbena odgovornost prišla do izraza tudi pri drugih vidnejših predstavnikih gospodarstva in javnih funkcij, za kar se bodo na Zavodu Vozim skupaj s partnerji trudili tudi v prihodnje.


/