TOYOTA ФИНАНС

NOVI HILUX – zmogljivejši motor in atraktiven videz


• Novi 2,8-litrski pogonski sklop zmore 204 konjskih moči in 500 Nm navora.
• Robustna šasija z izboljšanimi terenskimi in cestnimi zmogljivostmi.
• Atraktivna zunanjost in sodobna multimedijska tehnologija.
• Vrh ponudbe je paket opreme Invincible.


PREDSTAVITEV

Novi Hilux združuje oblikovno prenovljeni sprednji del avtomobila in zmogljivi 2,8-litrski pogonski sklop, ki izboljšuje terenske in cestne zmogljivosti avtomobila. Prenovljena različica se ponaša tudi z višjo stopnjo udobja, bogatejšo serijsko opremo in še večjo uporabnostjo, zaradi katere je zanimiv za poslovne in zasebne uporabnike.

Tudi v Evropi se segment poltovornjakov (pick-up) vsako leto povečuje. V letu 2015 je bilo prodanih 154.000 modelov, do leta 2023 pa je načrtovano 35-odstotno povečanje na 208.000 primerkov. Razlog za tolikšno rast je v dvojni uporabnosti teh vozil, saj so zanimiva za poslovne in zasebne uporabnike.

Vrhunec ponudbe novega Hiluxa je paket opreme Invincible, ki zagotavlja premijsko opremo. Ta bo prepričala tudi najzahtevnejše uporabnike. Hkrati pa zagotavlja tradicionalno stopnjo kakovosti, trpežnosti in zanesljivosti QDR (Quality, Durability, Reliability), zaradi katere je Hilux najbolj priljubljeni poltovornjak na svetu.

Hilux je že od svoje predstavitve leta 1968 znan kot neuničljivo in neustavljivo vozilo. Avanturisti so z njim osvojili severni tečaj, se vozili po islandskih vulkanih in snežno-ledenih prostranstvih Antarktike. Leta 2019 se je uvrstil tudi na zmagovalni oder legendarnega relija Dakar.



Novi Hilux Double Cab Invincible je 5 mm krajši in 45 mm širši od svojega predhodnika in v dolžino meri 5325 mm, širok je 1900 mm in visok 1815 mm. Tovorna površina pa je dolga od 1525 do 2315 mm (odvisno od karoserijske različice). Nosilnost vozila znaša 1 tono, poleg tega zmore vleči tudi 3,5 tone težko prikolico. Na voljo je v štirih karoserijskih različicah.

POGONSKI SKLOPI

• Novi 2,8-litrski pogonski sklop, ki zmore 204 konjskih moči in 500 Nm navora, bo zadovoljil tudi najzahtevnejše uporabnike.
• Izboljšan je tudi 6-stopenjski samodejni menjalnik.


Novi Hilux poganja zmogljivejši 2,8-litrski dizelski motor, ki zmore 204 konjskih moči in 500 Nm navora. S svojo močjo, zmogljivostjo in učinkovitostjo bo prepričal najzahtevnejše kupce. Novi 2,8-litrski pogonski sklop je na voljo s karoserijskima različicama Extra Cab in Double Cab. Opremljen je s 6-stopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom, štirikolesnim pogonom in sistemom Start & Stop.

Karoserijske različice Single, Extra in Double Cab so na voljo tudi z 2,4-litrskim dizelskim motorjem in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Mogoče pa je izbirati med sprednjim pogonom in pogonom na vsa štiri kolesa. Različici Extra in Double Cab sta na voljo tudi s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom.

2,8-litrski dizelski motor

Novi, 2,755-litrski dizelski motor, Euro 6d, DOHC s 16 ventili s samodejnim menjalnikom zmore 150 kW/204 KM pri 3400 vrtljajih na minuto in 500 Nm navora med 1600 in 2800 vrtljaji. Različica z ročnim menjalnikom ponuja navor 420 Nm med 1400 in 3400 vrtljaji.

Nova pogonska enota, opremljena s samodejnim menjalnikom, od 0 do 100 km/h, pospeši v 10,7 sekunde (2,1 sekunde hitreje kot obstoječa 2,4-litrska različica). Povprečna poraba goriva znaša 9,5 l/100 km*, emisije CO2 pa 250 g/km.*

Motor je opremljen z vbrizgalnim sistemom skupnega voda, turbinskim polnilnikom in z vodno hlajenim hladilnikom vstopnega zraka. Nadzor emisij opravljajo katalizator (Diesel Oxidisation Catalyst DOC), filter trdih delcev (Diesel Particulate Filter DPF), selektivni katalizatorski reduktor (Selective Catalytic Reduction SCR) in dodatni vbrizgalni sistem.



Številne funkcije služijo za maksimiziranje moči in optimiziranje porabe goriva:

Oblika cilindrskega bloka, struktura tesnila glave cilindra, materiali tesnil in izpuha in hlajenja so optimizirani. Vse to se izraža v večji rigidnosti, boljšem tesnjenju in hlajenju, kar pomaga pri proizvajanju večje moči.

Na novo je bil razvit tudi turbopolnilnik, ki je zasnovan za bolj robustno uporabo. Vetrnici turbine sta povečani z 48 na 58 mm in z 41,5 na 52 mm.

Novi sistem je opremljen z elektronsko nadzorovanim vbrizgalnim sistemom skupnega voda, katerega maksimalni pritisk goriva znaša 250 MPa, kar omogoča izjemne zmogljivosti in nizko porabo goriva. Novi motor ustreza najnovejšemu standardu Euro 6d.

Poleg tega je bilo uporabljenih nekaj prijemov za izboljšanje energijske učinkovitosti novega motorja:

Izgorevalna komora, bati in obročki so dodatno optimizirani. Posebna obdelava površine Diamond-Like Carbon (DLC) zmanjšuje trenje, hkrati pa preprečuje izgube pri hlajenju. Dvostopenjska črpalka nadzira pritisk olja in zmanjšuje pritisk pri hladnem motorju ali pri polni obremenitvi vozila.

Dodatno je nadzorovan tudi pretok goriva iz turbopolnilnika. Povečana je tudi zmogljivost sistema SCR (Selective Catalytic Reduction). Dodan je tudi posebni senzor PM. Vsi ti ukrepi pa ustrezajo emisijskim standardom Euro 6d. Poleg vsega je inženirjem uspelo izrazito zmanjšati stopnji hrupa in vibracij, kar se kaže v bolj tihem in mirnem delovanju motorja.

2,4-litrski dizelski motor

Preizkušeni dizelski motor DOHC znamke Toyota s prostornino 2,393 litra in 16 ventili zmore 110 kW/150 KM pri 3400 vrtljajih na minuto in 400 Nm navora med 1600 in 2000 vrtljaji. V navezi s samodejnim menjalnikom od 0 do 100 km/h pospeši v 12,8 sekunde. Povprečna poraba goriva znaša 9,3 l/100 km*, emisije CO2 pa 245 g/km.*

Motor, ki ustreza standardu Euro 6d, je opremljen z vbrizgalnim sistemom skupnega voda, turbinskim polnilnikom in z vodno hlajenim hladilnikom vstopnega zraka. Nadzor emisij opravljajo katalizator (Diesel Oxidisation Catalyst DOC), filter trdih delcev (Diesel Particulate Filter DPF), selektivni katalizatorski reduktor (Selective Catalytic Reduction SCR) in dodatni vbrizgalni sistem. Izgorevalna komora, bati in obroški so dodatno optimizirani. Posebna obdelava površine Diamond-Like Carbon (DLC) zmanjšuje trenje, hkrati pa preprečuje izgube pri hlajenju. Dvostopenjska črpalka nadzira pritisk olja in zmanjšuje pritisk pri hladnem motorju ali pri polni obremenitvi vozila.



VOZNIŠKA DINAMIKA

• Klasična terenska zasnova z letvasto šasijo zagotavlja izjemno trpežnost in torzijsko trdnost, ki omogoča vožnjo po najbolj ekstremnih terenih.
• Izboljšano vzmetenje in krmiljenje povečujeta udobje na asfaltnih cestah.
• Številni sistemi zagotavljajo še boljše terenske zmogljivosti.

Inženirji so pri snovanju novega Hiluxa želeli ohraniti njegove legendarne terenske zmogljivosti in hkrati povečati njegovo udobje na običajnih cestah. Hilux spada med redka vozila, pri katerih je karoserija postavljena na klasično terensko zasnovo z letvasto šasijo, kar omogoča izjemne terenske zmogljivosti. Tovrstna šasija je namreč izjemno trpežna in torzijsko toga ter je odporna proti velikim silam, ki nastajajo pri zvijanju.

Na običajni cesti

Izboljšano vzmetenje in volanski sistem sta osnova večjega udobja in boljših voznih lastnosti novega Hiluxa. Sprednji in zadnji blažilci so bili deležni novih finih nastavitev, ki povečujejo udobje in odzivnost krmiljenja.

Izboljšan je sistem zadnjega vzmetenja, ki zagotavlja izjemne terenske zmogljivosti, hkrati pa ponuja udobje in stabilnost športnega terenca. Poleg tega je izboljšana tudi zasnova listnate vzmeti, ki povečuje polje stika za 6 odstotkov.

Vertikalni vzmeti sta dodani posebna reža in optimizirana puša. Posebna samomazalna guma zmanjšuje trenje in olajša gibanje vzmetenja. Vse to se kaže v bolj tekoči vožnji in boljši absorpciji grbin in lukenj. Povečana je tudi stranska trdnost, kar pripomore k večji odzivnosti volana. Boljša je tudi vodljivost avtomobila pri nižji hitrosti.



Na terenu

Terenske zmogljivosti štirikolesnega pogona novega Hiluxa so še dodatno izpopolnjene z novim elektronskim nadzorom diferenciala (aktiviran je lahko v načinu 2WD). Na ta način je izboljšan oprijem na spolzkih podlagah in pri nižji hitrosti. Izboljšana sta tudi sistema VSC in VFC, ki omogočata optimalno delovanje volana in nadzorujeta pnevmatike.

Pri Hiluxovih terenskih sposobnostih igrajo vidno vlogo tudi velika oddaljenost od tal (310 mm), približevalni kot med 29 in 26 stopinjami in zmogljivost vožnje po rečni strugi do globine 700 mm.

Oblika in multimedijska tehnologija

• Novi dizajn zagotavlja atraktiven videz in mogočno cestno podobo.
• Izboljšani multimedijski sistem z 8-palčnim osrednjim zaslonom.
• Povezavi Apple CarPlay in Android Auto.


Sprednji del novega Hiluxa je bil zasnovan povsem na novo. Najbolj je opazen drzni tridimenzionalni zračnik motorja. K mogočnosti podobe dodatno pripomore tudi sprednji odbijač, ki izžareva značaj vsemogočnega vozila, s katerim se je mogoče odpeljati kamorkoli.

Celoten vtis še dodatno poudarjajo nove sprednje in zadnje luči LED, strojno obdelana 18-palčna platišča v črni barvi in nova kovinska barva Bronze.

V notranjosti je takoj opazen 8-palčni osrednji zaslon, ki je opremljen z mehanskimi gumbi. Izboljšani multimedijski sistem je bolj odziven ter ponuja tudi povezavi Apple CarPlay® in Android Auto™.

Na seznamu opreme velja omeniti še gumb za zagon motorja, satelitsko navigacijo, samodejno klimatsko napravo, sprednje in zadnje parkirne senzorje, avdiosistem JBL Premium Sound System z devetimi zvočniki, 8-kanalnim 800 W ojačevalnikom in tehnologijo CLARi-Fi.



Paket opreme invincible in dodatna oprema

• Paket opreme Invincible bo prepričal najbolj zahtevne kupce.
• Robustna in hkrati sofisticirana zunanjost se jasno razlikuje od preostalih paketov opreme.
• Posebej zasnovana notranjost s premišljenimi detajli in pametnim ključem.
• 300 dodatkov in možnost izbire desetih različnih pokrovov tovornega dela omogoča, da si kupci vozilo opremijo po svojih željah in potrebah.


Paket opreme Invincible

Paket opreme Invincible je na voljo pri karoserijskih različicah Extra Cab in Double Cab. Zagotavlja sofisticiran pustolovski videz, ki bo privlačil številne poglede. Predvsem pa se izrazito razlikuje od paketov oprem Standard, Mid in High. Zračnik motorja je še bolj drzen, njegova tridimenzionalna trapezoidna zasnova že na prvi pogled izžareva legendarni videz, ki je že vrsto desetletij značilen za terenska vozila znamke Toyota.

Posebni okvirji meglenk povečujejo širino, visoka horizontalna os pa zagotavlja občutek nepremagljive zmogljivosti. Tudi nekateri drugi dekorativni elementi izžarevajo robusten pustolovski značaj vozila. Posebne plastične obloge blatnikov poudarjajo mišičasto zasnovo. Posebne so tudi kljuke in ogledala. Strojno obdelana platišča so zasnovana v črni barvi. Vrata tovornega dela so zasnovana posebej za različico Invincible.
Notranjost je zasnovana na podlagi paketa opreme High in ponuja posebne dekorativne elemente v črno-kromirani obdelavi. Obloge vrat clear blue ponujajo posebno osvetljavo. Vtis ekskluzivnosti zagotavljajo perforirani usnjeni sedeži in pametni ključ.



Dodatki

Posebej za novi Hilux je bilo zasnovanih kar 300 dodatkov in deset različnih pokrovov tovornega dela. Z njimi si bodo lastniki lahko Hiluxa ukrojili povsem po lastnih željah.

Med bogato ponudbo dodatkov so tudi podložne plošče, zaščite, obloge blatnikov, platišča iz lahke litine, stranske plošče in stopnice iz nerjavnega jekla ...

Na voljo so tudi posebne zaščite za površino tovornega dela, bogata izbira trdih streh, ročna in električna pokrivala tovornega dela, ključavnice za zadnja vrata, 12 V vtičnice ...

Prodaja novega Hiluxa se je v državah vzhodne Evrope začela avgusta, v zahodni Evropi pa bo na voljo od oktobra. V Sloveniji jih pričakujemo decembra.

* Cikel WLTP, predmet končne homologacije
Določeni podatki se lahko razlikujejo glede na karoserijsko različico in paket opreme.