Člani ekipe Toyota Gazoo Racing si obetajo uspešen začetek reli serije 2021, ki se začenja z legendarnim Relijem Monte Carlo

TOYOTA ФИНАНС

Člani ekipe TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team začenjajo serijo WRC, in sicer z legendarnim relijem Monte Carlo, ki se začenja danes in bo trajal do 24. januarja. Gre za legendarno zimsko preizkušnjo, ki se odvija na ovinkastih cestah področja, kjer se Alpe srečujejo s Sredozemskim morjem. Od povratka v reli serijo WRC leta 2017 se je Toyota Yaris WRC vsako leto uvrstila na oder za zmagovalce.


Seveda si sedaj želi povzpeti še na najvišjo stopničko. Ekipa TOYOTA GAZOO Racing ima za to odlične možnosti, saj ima v svojih vrstah aktualnega svetovnega prvaka in sedemkratnega zmagovalca relija Monte Carlo Sébastiena Ogierja, drugouvrščenega z lanske preizkušnje Elfyna Evansa ter vzhajajočo zvezdo Kalleja Rovanperäja.

Ogier, sicer sedemkratni zmagovalec relija Monte Carlo, je doma iz kraja Gap v francoskih Alpah, kjer se letos začenja znameiti reli Monte Carlo, ki je najstarejša dirka koledarja WRC, saj letos praznuje že svojo 110. obletnico. Poleg tega gre za eno izmed najbolj zahtevnih preizkušenj, saj je trasa speljana po cestah, kjer se vozni pogoji precej spreminjajo. Dirkači se morajo dobro znajti tako na asfaltu, makadamu, snegu in ledu. Pogosto so spreminjajočih se razmer deležni znotraj ene same etape. Prav zaradi tako zahtevnih razmer je izbira ustreznih pnevmatik ključnega pomena za uspeh na tem reliju.

Vse ekipe bodo letos tekmovale na pnevmatikah znamke Pirelli, ki je edini opremljevalec serije WRC. Člani ekipe TOYOTA GAZOO Racing pa so zadnjih šest tednov lanskega leta intenzivno preizkušali pnevmatike in skušali izbrati najbolj primerne za spreminjajoče se pogoje relija Monte Carlo.

Reli se bo začel v četrtek popoldne z etapama v bližini kraja Gap. V petek bodo ekipe odpotovale proti zahodu, kjer bodo na sporedu tri etape. V soboto zjutraj bosta na sporedu še dve etapi. Zadnji dan pa bodo dirkalniki hrumeli v okolici Monaka.



IZJAVE:

Jari-Matti Latvala (Vodja ekipe)

“Letos so zame priprave na reli Monte Carlo precej drugačne, saj tokrat nastopam v vlogi vodje ekipe. Vzdušje v ekipi je odlično. Lani sta se Seb in Elfyn borila za zmago. Sedaj še bolje poznata dirkalnik, zato bosta še bolj konkurenčna. Vemo, da je reli Monte Carlo verjetno najbolj zahtevna preizkušnja sezone. Hkrati pa se prav zaradi tega zavedamo, da so tukaj vedno možna različna presenečenja.

“Letos so zame priprave na reli Monte Carlo precej drugačne, saj tokrat nastopam v vlogi vodje ekipe. Vzdušje v ekipi je odlično. Lani sta se Seb in Elfyn borila za zmago. Sedaj še bolje poznata dirkalnik, zato bosta še bolj konkurenčna. Vemo, da je reli Monte Carlo verjetno najbolj zahtevna preizkušnja sezone. Hkrati pa se prav zaradi tega zavedamo, da so tukaj vedno možna različna presenečenja.

Sébastien Ogier (voznik avtomobila št. 1)

“Vsi vemo, da je reli Monte Carlo, na kateri si najbolj želim zmage. A to je preizkušnja, ki se je moraš lotiti z izdatno mero spoštljivosti in ponižnosti. Pogoji so navadno zelo zahtevni, zato je za zmago potrebna tudi pametna taktika. Letošnja dirka bo precej drugačna, saj ob progi ne bo gledalcev, ki so me v preteklosti glasno spodbujali. A kljub temu da fizično ne bodo prisotni ob progi, bom čutil njihovo podporo. Za dirko sem dobro pripravljen, Yaris WRC je odličen in moja samozavest je na zelo visoki ravni. Privaditi se je bilo treba tudi na nove pnevmatike.”

Elfyn Evans (Driver car 33)

“Sezona 2020 je bila zame z različnih vidikov zelo uspešna. Predvsem pa sem se izjemno veliko naučil. 12 mesecev kasneje sem v tem okolju nekoliko bolj domač, zato bo začetek sezone nedvomno precej lažji. Sem precej tekmovalna oseba, zato skušam vedno znova najti načine, kako bi svoje znanje še izpopolnil in izboljšal. Na reli koledarju je kar nekaj klasičnih dirk, na kateri si želim zmagati. In reli Monte Carlo je zagotovo med njimi.

Etape tega relija so izjemno zanimive, a hkrati tudi zelo zahtevne. Še posebej naporna je nočna vožnja po sneženi in ledeni podlagi. Med preizkušanjem novih pnevmatik znamke Pirelli sem imel kar nekaj težav, a sem se na koncu kar dobro navadil na opcije, ki so na voljo za prvi reli sezone."

Andrej Jereb, slovenski Gazoo Racing ambasador, ki je na reliju Monte Carlo privozil največji uspeh slovenskega avtomobilističnega športa:

»Občutki, ko se spomnim na svoje dirke relija Monte Carlo, so še vedno živi. Ta prestižna dirka in osvojeno 10. mesto sta nekaj, kar me je zaznamovalo za vse življenje. Za take trenutke se splača odrekati, trenirati in dati vse od sebe.

Za to, lahko rečem, se splača živeti! Te dni bom z mislimi na ovinkih, moj glas gre ekipi Toyota Gazoo Racing, kateremu koli od treh voznikov, čeprav se mi zdi, da ima Ogier največ možnosti za najvišje uvrstitve. A pustimo se presenetiti.«