TOYOTA ФИНАНС

SVETOVNA PREMIERA POVSEM NOVEGA TERENCA TOYOTA LAND CRUISER 300


• Novi model je nastal na podlagi 70-letne tradicije modela Land Cruiser, ki so ga prodali že v več kot 10 milijonih primerkov.
• Tudi zadnja različica temelji na filozofiji: Pojdi kamorkoli in se varno vrni domov.
• Dodatno izboljšane terenske zmogljivosti še utrjujejo zanesljivost, trpežnost in zanesljivost.
• Povsem novo vozilo je nastalo na platformi GA-F platform. Opremljeno je z novim motorjem Twin-turbo V6, 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom, novim vzmetenjem ter na novo zasnovano zunanjostjo in notranjostjo.
• Prva različica SW (station wagon) po seriji 200, ki je bila predstavljena leta 2007.
• Novi model bo predstavljen poleti 2021. Na slovenskem tržišču ga ne pričakujemo.



Toyota Land Cruiser ima status ene izmed avtomobilskih legend. Gre za ionično terensko vozilo, ki se ponaša z več kot 70-letno tradicijo. V tem času pa je bilo v 170 državah prodanih že več kot deset milijonov primerkov tega legendarnega terenca, ki slovi po izjemni zanesljivosti, trpežnosti, robustnosti in neustavljivosti. To je vozilo, ki je zasnovano na filozofiji: Pojdi kamorkoli in se vedno varno vrni domov.

Danes Toyota na spletnem dogodku, ki v živo poteka v Dubaju, predstavlja povsem novo različico Land Cruiser 300. Gre za prvo različico SW (station wagon) po modelu LC 200, ki je bil predstavljen leta 2007. Modelu LC 300 bo pripadla tudi vloga vodilnega terenskega modela znamke Toyota.

Novi Land Cruiser 300 še dodatno utrjuje filozofijo QDR (quality, durability, reliability – kakovost, trpežnost, zanesljivost), ki je že vrsto let značilna za terenska vozila znamke Toyota, predvsem pa je garancija za brezskrbno vožnjo ne glede na zahtevnost terena.



Vozilo je zasnovano na povsem novi platformi, opremljeno je z novimi motorji in menjalnikom. Poleg tega se ponaša s številnimi inovacijami in izboljšavami, ki so premierno predstavljene in vgrajene prav v ta model in še izboljšujejo njegove terenske zmogljivost, varnost in zanesljivost.

Tokrat je Toyota prvič uporabila platformo TNGA za zasnovo vozila z letvasto šasijo. Platforma GA-F ohranja izjemne terenske zmogljivosti, hkrati pa izboljšuje torzijsko trdnost, moč in dinamično ravnotežje ter pomaga vozniku z izboljšanimi zmogljivostmi na urejenih podlagah. Poleg tega pomeni tudi odlično osnovo za namestitev novih tehnologij, znižanje teže in težišča avtomobila, kar ne nazadnje povečuje varnost vozila. Nova platforma omogoča novo zasnovo zunanjosti in notranjosti vozila.



Šasija je zasnovana povsem na novo. Je precej lažja in ponuja izrazito boljšo torzijsko trdnost. Novi Land Cruiser je za 200 kg lažji od svojega predhodnika. Vozilo je opremljeno tudi z novim sistemom vzmetenja, ki so ga mojstrski vozniki preizkušali tudi na legendarnem reliju Dakar. Želeli so namreč ustvariti terensko vozilo, ki ga poleg izjemnih terenskih zmogljivosti odlikujeta tudi preprosto upravljanje in lahkoten nadzor na urejenih in neurejenih podlagah.

Posebna pozornost delovanja vzmetenja je bila posvečena optimalni artikulaciji koles, s katero so dosegli, da imajo pnevmatike tudi na zelo zahtevni podlagi nenehen stik s podlago. Poleg tega so še dodatno izboljšali sistem E-KDSS (Electronic Kinetic Dynamic Suspension System). Novi Land Cruiser 300 je tudi prvo vozilo znamke Toyota, ki je opremljeno s posebnim multiterenskim monitorjem, ki vozniku omogoča pregled nad terenom in položajem koles. Ta sistem samodejno ocenjuje kakovost podlage in ji prilagaja način vožnje.

Za napredek v vozni dinamiki in krmiljenju pa skrbijo novi motorji V6 Twin-Turbo. Gre za 3,5-litrski bencinski in 3,3-litrski dizelski motor. Oba ponujata vodilne vozne zmogljivosti v svojem razredu in se ponašata z boljšimi lastnostmi kot motorji V8. Oba sta opremljena z 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki v primerjavi s predhodnim modelom za približno 10 odstotkov zmanjšuje porabo goriva in emisije C02.



Ob vseh teh izboljšavah Land Cruiser 300 ostaja zvest svojemu izročilu in statusu, hkrati pa s svojo obliko izžareva novo podobo funkcionalne lepote. Njegove mogočne in čiste linije izžarevajo terensko moč, sofisticiranost in sodobnost. Kabina je zasnovana kot prostor, v katerem se voznik in potniki počutijo udobno in varno ne glede na to, po kako zahtevnem terenu poteka vožnja.

Kljub vsemu so snovalci ves čas mislili predvsem na terenske zmogljivosti. Zato je Land Cruiser ohranil dimenzije svojega predhodnika. Višina, širina, teža in dostopni koti so ostali tako rekoč nespremenjeni.

Občutni napredek je bil dosežen tudi na področju varnosti. Novi Land Cruiser 300 je od svojih predhodnikov podedoval konstrukcijsko robustnost, hkrati pa sofisticirani sistemi zagotavljajo varno vožnjo po najbolj zahtevnih terenih in v najbolj neprijaznih voznih razmerah. Vse različice so opremljene z drugo generacijo varnostnega paketa Toyota Safety Sense. Sistem za zaznavanje in preprečevanje trka zaznava pešce (podnevi in ponoči) in kolesarje (podnevi). Poleg tega ponuja možnost zaznavanja morebitnega trka na križiščih. Vozilo je opremljeno tudi z novo parkirno zavoro, ki zaznava ovire pred vozilom in za njim, ko speljuje s parkirnega mesta.

Prodaja novega Land Cruiserja 300 se bo začela poleti 2021.



Izročilo legendarnega terenca Land Cruiser

Toyota Land Cruiser se ponaša z izjemno bogatim izročilom. Že več kot 70 let namreč postavlja vedno nove standarde na področjih terenskih zmogljivosti, varnosti in zanesljivosti. Še vedno vsebuje lastnosti ikoničnega terenca BJ, ki ga je Toyota predstavila daljnega leta 1951. To je bil izjemno zmogljiv in trpežen terenec. Postal je sploh prvo vozilo, ki se je povzpelo do šeste kontrolne točke najvišje japonske gore Fudži. S svojo mogočnostjo in močjo je takoj prepričal tudi japonsko policijo in ta ga je začela uporabljati na vseh koncih dežele vzhajajočega sonca. Tako se je začela zgodba o Land Cruiserju, ki še vedno velja za enega najbolj prepoznavnih vozil znamke Toyota. V vseh teh letih so prodali približno 10,4 milijona* primerkov. To je terenec, ki po svetu širi sloves o izjemno kakovostnih, vzdržljivih in trpežnih terenskih vozilih znamke Toyota.

Zaradi vseh teh lastnosti se zanje odločajo uporabniki na najbolj odročnih predelih našega planeta, ki potrebujejo vozila, na katera se lahko zanesejo v vsakem trenutku.

* Do konca leta 2020, vključena sta tudi modela Lexus GX in LX.

 

 

Model Obdobje prodaje Značilnosti
BJ avg 1951–jan 1965 Originalni model je bil razvit za japonsko policijo in ta ga je uporabljala po celotni Japonski. To je tudi prvo vozilo, ki se je povzpelo do šeste kontrolne točke gore Fudži. Leta 1954 so njegovo ime spremenili v Land Cruiser.
Serija 20 nov 1955–dec 1959 Druga generacija je bila na voljo tudi za zasebno civilno uporabo. Začela se je tudi prodaja zunaj Japonske, s čimer se je po svetu začel širiti glas o kakovosti, trpežnosti in zanesljivosti terenskih vozil znamke Toyota.
Serija 40 avg 1960–okt 1986 Tretja generacija je bila deležna svetovne slave in priljubljenosti. Ta model so izdelovali kar 26 let in številni še vedno vozijo na različnih koncih sveta.
Serija 50 avg 1967–jul 1981 To je prva različica SW, ki je tudi nekakšna predhodnica novega Land Cruiserja 300. Ponuja večjo kabino in več udobja, hkrati pa ohranja terenski značaj.
Serija 60 avg 1980–jan 1990 Naslednik serije 50 je ponudil izboljšano stabilnost, več udobja in več opcijske dodatne opreme.
Serija 70 nov 1984–zdaj Izjemno robustna različica, ki je na voljo še zdaj. Gre za naslednika serije 40. Leta 1985 so predstavili tudi nekoliko lažjo različico, leta 1990 je sledila tudi različica Prado.
Serija 80 okt 1989–jan 1998 Različica SW, ki se ponaša z izjemnimi terenskimi zmogljivostmi. Hkrati pa je ponujala udobje in kakovost luksuznih vozil.
Serija 90 maj 1996–okt 2002 Prvi Land Cruiser z neodvisnim sprednjim vzmetenjem. Zanj sta bila značilna nižja teža in večje udobje na urejenih voznih. Poleg tega se je še vedno ponašal z izjemnimi terenskimi zmogljivostmi.
Serija 100 jan 1998–avg 2007 Naslednik serije 80 je bil prvi model SW z neodvisnim sprednjim vzmetenjem. Izboljšane so bile številne lastnosti. To je bilo razkošno vozilo s štirikolesnim pogonom.
Serija 120 okt 2002–avg 2009 Izrazito lažji in torzijsko trdnejši model. Opremljen je bil s številnimi elektronskimi m+sistemi, ki so izboljševali stabilnost in vozne lastnosti (tretja generacija modela Prado).
Serija 150 sep 2009–zdaj Tudi ta model odlikujeta nižja teža in večja torzijska trdnost, ki omogočata še boljše terenske zmogljivosti (četrta generacija modela Prado).
Serija 200 sep 2007–pomlad 2021 Naslednik serije 100 je model SW, ki je bil zasnovan povsem na novo in je ponujal še več trdnosti, trpežnosti, varnosti in udobja.